Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Bij Lanyf.nl streven we naar topkwaliteit en klanttevredenheid, ook in onze leveringsdiensten. GLS staat bekend om zijn betrouwbare en efficiënte leveringsnetwerk, waardoor we samen een vlotte en snelle service aan al onze klanten kunnen bieden. Hun ervaring en toewijding passen perfect bij onze missie om u de beste service te bieden.

Levering door GLS
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een track-and-trace code. Het pakket wordt één keer bij je aangeboden. Als je niet thuis bent, kan GLS ervoor kiezen om het pakket bij je buren af te leveren. In dat geval ontvang je een notificatie in je brievenbus. Als het pakket niet bij de buren kan worden afgeleverd, wordt het naar een GLS afhaalpunt gebracht. Daar kun je het binnen 7 dagen ophalen. Houd er rekening mee dat Lanyf geen controle heeft over welke buren worden geselecteerd voor pakketlevering. Als je bestelling niet wordt afgeleverd of niet wordt opgehaald, wordt het pakket teruggestuurd naar Lanyf. We zullen dan per e-mail contact met je opnemen.


Wat zijn de bezorgkosten in Nederland?

Bestelbedrag Verzendkosten
0 – 35 euro 5,95 euro
Vanaf 35 euro Gratis

 

Wat zijn de bezorgtijden in Nederland?
Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 20:00 uur worden de volgende werkdag bezorgd. Als u in het weekend vóór 20:00 uur bestelt, wordt uw bestelling op maandag afgeleverd.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen!
Je wacht op een pakketje dat nog niet is bezorgd? Dat is frustrerend, maar geen paniek. Ga eerst de volgende punten na:

  • Controleer de Track & Trace-code van het pakket: Deze vind je in de verzendbevestiging.
  • Controleer het bezorgadres: Heb je het juiste bezorgadres opgegeven?
  • Kijk in je brievenbus: Heb je een “Niet thuis”-bericht ontvangen? Misschien is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuwe bezorgafspraak ingepland.
Kortingcode!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang direct 10% korting op nieuwe items en exclusieve acties!

Registreren

Selecteer een Afleverpunt